1. Valtava kysyntä
Moroccanoil on itsessään melko nuori brändi, mutta tänä vuonna 12 vuotta täyttävän tuotemerkin suosio räjähti samantien - kaikki sai alkunsa Moroccanoilin ikonisesta Treatment -öljystä (joka on muuten voittanut yli 120 kansainvälistä palkintoa!), ja nykyisin Moroccanoilia myydäänkin yli 65 maassa sadoissa tuhansissa kampaamoliikkeissä. Moroccanoil nosti arganöljyn maailmanlaajuiseen suosioon.
Moroccanoil onkin yksi kauneusalan suurimpia menestystarinoita viimeisien vuosikymmenten aikana. Valtava ja vannoutunut asiakaskunta varmistaa, että Moroccanoilin tuotteille riittää kysyntää jatkossakin.
2. Trendilähtöisyys
Moroccanoil on huipputrendikäs tuotemerkki: maailman huippustylistit käyttävät Moroccanoilin tuotteita kuvauksissa, muotinäytöksissä ja palkintogaaloissa, kuten Oscar- ja Grammy- gaalassa.
Moroccanoil valittiin esimerkiksi Eurovision Song Contest 2020 -kilpailun pääyhteistyökumppaniksi, perustuen brändin asemaan julkisuuden henkilöiden ja muotialan keskuudessa.
3. Kattava valikoima: kaikki hiustenhoito- ja muotoilutuotteet samasta sarjasta
Yhdestä vallankumouksellisesta tuotteesta on kasvanut täydellinen hius- ja vartalotuotteiden valikoima. Kaikki tuotteet sisältävät ravitsevaa, runsaasti antioksidantteja sisältävää arganöljyä, brändin tunnusainesosaa. Moroccanoilin tuotekehitys on huippuluokkaa, jopa pakkauksista lähtien: tiesitkö, että esimerkiksi Treatment -hoitoöljypullon väri on suunniteltu niin, että pakkaus suojelee tuotetta auringon UV -säteilyltä?
Moroccanoilin valikoimasta löydät pesutuotteet kaikille hiuslaaduille. Sen lisäksi tarjolla on suuri valikoima muotoilutuotteita, kuten kuivashampoota, muotovaahtoa, hiuskiinnettä, vahaa, kiiltosuihketta... You name it.
Kaikissa tuotteissa on muistiinpainuva ja rauhoittava, Moroccanoilin tunnusomainen tuoksu, joka on muodostunut ikoniksi jo itsessään. Erottuva, aistit herättävä tuoksu herättää mielikuvia rentouttavasta lomasta rannalle ja hemmottelusta ylellisessä kylpylässä.
4. Ajankohtaisuus
Moroccanoil tekee jatkuvasti muutosliikkeitä omassa liiketoimintastrategiassaan, jotta se voi pitää paikkansa yhtenä maailman menestyneimmistä ja trendikkäimmistä kauneusalan tuotemerkeistä. Moroccanoilin vahvan brändin rakentamiseen on käytetty valtavasti aikaa ja resursseja. Tuotemerkin jatkuva kehitystyö on tehokasta ja uusia tuotteita lanseerataan uusien tarpeiden, trendien ja asiakkaiden kysynnän myötä.
Tämän lisäksi Moroccanoil on tehnyt useita toimia vastuullisuuden sekä naisten aseman parantamiseksi. Esimerkiksi Moroccanoilin tuotanto Israelissa toimii 100% aurinkovoimalla ja 75% Moroccanoilin työntekijöistä New Yorkissa on naisia.
